Recenzie Testul fierului de Holly Black si Cassandra Clare.

Prieteni si dusmani. Pericol si magie. Viata si moarte.
Majoritatea copiilor ar face orice pentru a trece Testul Fierului. Nu si Callum Hunt. El vrea sa-l pice. Toata viata lui, Call a fost avertizat de tatal lui sa stea departe de magie. Daca trece Testul Fierului si este admis la Scoala de magie Magisterium, e sigur ca il vor astepta numai lucruri rele.Asa ca face tot posibilul s-o dea in bara, dar rateaza esecul.
Acum, Magisterium il asteapta. Este un loc pe cat de senzational, pe atat de sinistru, avand sumbre conexiuni cu trecutul lui si ascunzand itele unui viitor incert. Testul Fierului este doar inceputul, marele examen este inca o himera…





Recenzie: 

Testul fierului, primul volum din seria Scoala de magie Magisterium este unul din volumele mele favorite, despre si cu vrajitori pe care le-am citit pana acum. Recunosc ca nu am citit foarte multe carti de acest gen, dar ce-i drept este ca le ador. Ador sa-mi imaginez o lume in care oamenii au puteri magice pe care le pot folosii in scopul binelui sau al raului.
Probabil ar trebuii sa-i multumesc scriitoarei J. K. Rowling pentru aceasta placere, pentru seria de carti populara creeata de ea si de care sunt sigura ca toata lumea a auzit, Harry Potter.

Nu am citit decat prima carte si daca stau bine sa ma gandesc mi-au mai ramas cateva pagini neterminate, dar promit ca o sa fac un maraton Harry Potter si o sa citesc toate cartile una dupa alta. 

S-a spus ca Testul Fierului este foarte asemanatoare cu cartile Harry Potter, insa nu este deloc asa. 

Este adevarat ca sunt cateva asemanari intre cele doua serii, cu toate ca a fost publicata decat prima carte si cea de a doua o sa apara in America in toamna aceasta (sunt foarte entuziasmata si de abia astept sa citesc continuarea. Timpul asta de cateva luni pare sa fi fost ani,). 

Aceste asemanari ar fi: 
-este un castel de magie unde sunt instruiti tinerii vrajitori
-sunt ca personaje principale o fata si doi baieti 
-este si un personaj malefic.

Dar:
-normal ca este un castel magic, asta e intalnita in multe carti
-normal ca sunt cateva personaje principale
-normal ca fiecare carte are un personaj negativ.

Mie una mi-a placut cartea foarte mult. Am citit-o chiar cu cateva saptamani dupa aparitia acesteia si a fost draguta.
Lumea creeata de cele doua faimoase autoare, este una total diferita fata de cea a lui Harry Potter. 
Mi-a placut modul in care autoarele descriau pentru ca se axeaza pe prietenia lor, a lui Call, Tamara si Aaron. Ei fiind de o varsta frageda, se comporta ca niste copiii normali, iar relatia lor de prietenie este in plina dezvoltare. 

Micile detalii originale si frumos gandite, mi-au placut cel mai mult. Autoarele au creeat cateva 'specimene' magice care mi s-au parut foarte originale si bine puse la punct. 

Fiecare clasa din Scoala Magiserium are cate un nume diferit si semnificativ, care de asemenea mi-au placut la nebunie, iar numele scolii 'Magisterium' e foarte fain si mi-a placut la nebunie aceasta idee. 

Coperta primului volum, este foarte frumoasa si o ador, iar cea de-a doua este la fel de umitoare. 

Astept cu mare drag sa citesc si volumul urmator sau toate ce vor urma. 

You May Also Like

0 comentarii