Top: Cartile mele preferate

De vreme ce am fost atat de lenesa luna asta si am citit doar o carte “Am murit din fericire: Intoarcerea” de Theo Anghel, m-am gandit sa fac un top al cartilor mele preferate. 

1.“Adam si Eva” de Liviu Rebreanu

Am facut si o recenzie la aceasta capodopera. Mi-a placut de la inceput pana la sfarsit si am devorat aceasta carte. Uneori cand citesc imi place sa ascult muzica pe fundal, nu orice fel de muzica, ci muzica care sa fie pe tema a ceea ce citesc. La cartea aceasta, in casti rasuna Game of Thrones Soundtrack (sunt un foarte mare fan Game oh Thrones, apropo). Muzica asta a fost foarte potrivita si m-a ajutat sa ma implic mult mai mult.

2. Oscar și Tanti Roz de Eric Emmanuel-Schmitt

Nu am cuvinte sa spun cat de frumoasa. De aceea va trimit la recenzia prietenei mele, Ema.

3. "De veghe în lanul de secara" de J.D. Salinger
Sunt o adolescenta neinteleasa, complicata, cam la fel ca Holden. Am incercat sa fac o recenzie cat se poate sincera in legatura cu aceasta carte.

4. "Micul prinț" de Antoine de Saint-Exupery

Pe cat este o carte pentru copii, pe atat este si pentru adulti si sunt de parere ca ar trebui ca toata lumea sa o citeasca. Am recitit-o de atat de multe ori si mi-a placut la nebunie de fiecare data.

5. “Alive” si “Efectul pervers” de Petronela Rotar
Autoarea mea preferata din seria “autori contemporani romani”. Aceste doua carti au insemnat atat de mult pentru mine si inca inseamna. Citind aceste doua carti, am simtit ca sunt ascultata si inteleasa. Modul in care scrie Petronela este atat de pur.

Si aici am scris o recenzie. Iubesc aceasta carte atat de mult. Cu totii suntem Anibalector.

7. “Marele Gatsby” de F. Scott Fitzgerald

 A fost o carte minunata care mi-a placut foarte mult. 

8. “Harry Potter” de J.K. Rowling

Intreaga serie inseamna atat de mult pentru mine. Inseamna copilarie si nevoia de acea lume magica. Nevoia de Hogwarts. 

Asta a fost topul meu si cu timpul o sa se schimbe, desi cred ca "Adam si Eva" o sa ramana mereu in top probabil mereu pe primul lor. 

Care sunt cartile voastre preferate?

You May Also Like

0 comentarii